Transparentar

Transparentar é un proceso de investicación escénica baseada na experimentación dos corpos no que se prantexa unha pregunta principal. A Xeración de Cristal é fráxil ou transparente?

Cuestión da cál emerxen outras coma: que é ou por que se caracteriza dita xeración? O sufrimento individual é colectivo e interxeracional? É comparable? Somos nós os esgotados ou é o sistema? Frustración coma nova relixión? A distopía é o noso futuro?

Estas preguntas teñen algo en común, a chamada Xeración Z ou Xeración de Cristal. Formada por persoas que naceron aproximadamente entre finais dos anos noventa e dos inicios dos 2000. É a primeira xeración onde aparece o uso das novas tecnoloxías a idades temperás, o que desencadeou diversas conductas sociais e psicolóxicas sumado aos grandes cambios socioeconómicos que se están a producir. Caracterizada pola expansión da loita feminista, o ecoloxismo, a saúde mental, recoñecemento de todas as sexulidades e xéneros, etc.

Sensación de pérdida , ansiedade, depresión. Que conleva a que sexamos a primeira xeración que fala e expón a necesidade da saúde mental e a entrar en debate de se realmente somos fráxiles ou facemos transparente o sistema e todas as súas carencias. Non somos unha xeración esgotada o sistema está esgotado, non nós.

Esta residencia foi posible grazas ao apoio da Xunta de Galicia a través da Axencia Galega das Industrias Culturais, da Fundación Cidade da Cultura, Acción Cultural Española e a Deputación da Coruña.